actie
30% korting op alle vlakliggende fotoboeken

Veelgestelde vragen

Mijn product voldoet niet aan mijn verwachtingen, wat nu?

Als je fotoproduct niet aan je verwachtingen voldoet, dan willen wij dit graag met je bespreken. Je hebt het product waarschijnlijk met grote zorg gemaakt en uiteraard mag je van ons een kwalitatief goed product verwachten. Daarom willen we samen met jou kijken waar de fout vandaan komt en hoe we het kunnen oplossen.

Een fout in het aangeleverde bestand

Allereerst zouden we willen controleren of de fout in het aangeleverde bestand zit.

  • Open de upload van het bestand in je Fotofabriek-account om te controleren of je dezelfde fouten hier ook ziet. Als dezelfde fouten hier ook zichtbaar zijn kunnen wij hier helaas niets aan doen. Wij printen rechtstreeks wat er aangeleverd wordt. Als je niet hebt betaald voor een extra controle dan is het product rechtstreeks in productie gezet.

Een andere oorzaak

Soms kan het zijn dat er tijdens het productieproces iets verkeerd gaat zonder dat we het doorhebben. Ook gebeurt het wel eens dat er iets fout gaat tijdens de bezorging.

  • Stuur ons een mail waarin je duidelijk omschrijft wat er mis is met het product. Is het product beschadigd of gaat het om een kwaliteitsissue, dan ontvangen wij graag een foto.

Mocht je, om welke reden dan ook, het niet op prijs stellen om je klacht bij onze klantenservice neer te leggen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Fotofabriek bij aangesloten is.

Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een goede oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Staat jouw vraag er niet bij? Neem contact op met onze klantenservice.