Veelgestelde vragen

Mijn product voldoet niet aan mijn verwachtingen, wat nu?

Als je fotoproduct niet aan je verwachtingen voldoet, dan willen wij dit graag met je bespreken.

Wat kan de oorzaak zijn?

  • Open de Fotofabrieksoftware waarin je het fotoproduct hebt gemaak. Controleer of je de fouten hier ook ziet.
  • Als dezelfde fouten hier ook zichtbaar zijn kunnen wij hier helaas niets aan veranderen.
  • Wij printen rechtstreeks wat er aangeleverd wordt. Zonder de extra controle optie worden de bestanden niet voorafgaand gecontroleerd.

Mocht het ergens anders mis zijn gegaan of is het product beschadigd aangekomen neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Na ontvangst van je klacht ontvang je binnen 24 uur een reactie en zullen we een oplossing aandragen.
  • Mocht je, om welke reden dan ook, het niet op prijs stellen om je klacht bij onze klantenservice neer te leggen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Fotofabriek bij is aangesloten.
  • Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Staat jouw vraag er niet bij? Neem contact op met onze klantenservice.