actie
Nu 25% korting op diverse Moederdagcadeaus

Persoonlijke ondersteuning

Wij geloven in persoonlijke ondersteuning. Daarom gebruiken wij geen callcenter of een bandje met een keuzemenu.

Onze klantenservice doen wij zelf, waardoor je altijd wordt geholpen door medewerkers met kennis van onze producten en software. Ook zit de klantenservice bovenop de productie, waardoor wij snel eventuele problemen kunnen oplossen.

Loop je vast met onze software, heb je vragen over een specifiek product of wil je iets weten over onze verzending en levertijden? Neem gerust contact op met onze klantenservice en wij helpen je graag verder!

Telefoon

Wij zijn elke dag telefonisch bereikbaar. Onze klantenservice staat je graag te woord en is altijd bereid om je uit de brand te helpen.

E-mail

Als je niet in de gelegenheid bent om te bellen of als je een vraag hebt in de avonduren, dan mag je natuurlijk ook altijd een e-mail sturen. Wij streven er naar om alle ontvangen e-mails binnen 24 uur te beantwoorden. Mocht er een situatie zijn waarin wij niet direct een oplossing kunnen bieden, dan zul je in ieder geval altijd een reactie van ons ontvangen.

Chat

Het is ook mogelijk om te chatten met onze klantenservice. Hiermee kom je direct in contact met een klantenservicemedewerker en kun je vervolgens je vraag voorleggen.

Veelgestelde vragen

Ook hebben we de meeste veelgestelde vragen voor je samengevat. Wellicht dat je op deze manier al een antwoord op je vraag kunt krijgen.