wij maken van jouw foto's

een blijvende herinnering!

Veelgestelde vragen

Wat houdt de melding "Bestand, server of internet niet beschikbaar (404 Not Found)" in?

Als je bij het openen van de Fotofabrieksoftware en na het kiezen van een fotoproduct de volgende foutmelding krijgt: Product_275.zip: --> !Error: Fout: bestand, server of internet niet beschikbaar (404 Not Found) dan heeft dit veelal te maken met proxyinstellingen.

  • Open hiervoor de Fotofabrieksoftware en kies voor het meest linker icoontje (naast open project)
  • In het nieuwe venster dat verschijnt staat hoogstwaarschijnlijk het bovenste vakje aangevinkt (Gebruik proxy Server). Door deze uit te vinken worden de proxyinstellingen inactief
  • Kies vervolgens voor opslaan en sluit de Fotofabrieksoftware volledig af

Als je vervolgens de Fotofabrieksoftware opnieuw opstart worden de proxyinstellingen overgeslagen en zal de foutmelding niet meer in beeld komen.

Mocht de foutmelding nog wel aanhouden, neem dan contact op de klantenservice.

Staat jouw vraag er niet bij? Neem contact op met onze klantenservice.

Nieuwsbrief

Waarom Fotofabriek?

Kwaliteitsgarantie
Kwaliteitsgarantie

Wij staan garant voor de kwaliteit van onze fotoboeken en andere fotoproducten, omdat wij alles in eigen huis produceren.

Lees meer
Snelle levering
Snelle levering

Snel je bestelling in huis? Fotofabriek is de snelste fotoservice van Nederland.
Nergens sneller!

Lees meer
Persoonlijke ondersteuning
Persoonlijke ondersteuning

Wij geloven in persoonlijke ondersteuning en helpen je graag met het maken van een product en het beantwoorden van je vragen.

Lees meer
Webshop Keurmerk Veilig en betrouwbaar shoppen bij Fotofabriek