Fotofabriek.nl
Osloweg 75 9723 BJ Groningen

Veelgestelde vragen

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, hoe kan dit?

Vervelend dat je bestelling nog niet geleverd is. Om te achterhalen wat de status is van jouw bestelling adviseren we om in je Fotofabriek-account te kijken. In je acount kun je bij 'Mijn bestellingen' zien wat de status is van je bestelling. Het kan zijn dat je pakket nog niet is verzonden of onderweg is. 

De status: (nog) niet verzonden

Op je orderbevestiging staat een verwachte verzenddatum. Wij streven er uiteraard naar om de bestelling op de beloofde dag te verzenden. Soms kan het zijn dat jouw product vertraging oploopt. Dit kan te maken hebben met een storing in ons machinepark of er is tijdens de kwaliteitscontrole een fout ontdekt waardoor je product (kosteloos) opnieuw in productie gaat. Zie je echter dat je de status van je order niet veranderd dan kan het zijn dat er iets anders aan de hand is. Neem in dat geval gerust contact op met de klantenservice.  

De status: wel verzonden

Als je pakket is ingepakt en verzonden ontvang je van ons een verzendbevestiging. Je ontvangt bij deze bevestiging een Track & Trace code waarmee je kunt checken waar jouw pakket zich bevindt. Dagelijks worden pakketten bij ons opgehaald door de bezorgdiensten. De bezorgdiensten streven ernaar om jouw pakket zo snel mogelijk af te leveren. In sommige gevallen kan dit langer duren dan verwacht. Houd daarom altijd rekening met drukke periodes zoals feestdagen. 

Heb je vijf (werk)dagen nadat je van ons de verzendbevestiging hebt ontvangen nog steeds je pakket niet in huis? Dan kun je contact opnemen met de klantenservice. 

Staat jouw vraag er niet bij? Neem contact op met onze klantenservice.